Job 39 van 191


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende aankoop


Functie

Ga jij steeds nauwkeurig te werk en ben je op zoek naar een nieuwe administratieve uitdaging? We've got you!

Voor een klant in Lommel gaan we op zoek naar een administratief bediende aankoop (m/v/x). Je gaat aan de slag met:

  • Het bewaken en signaleren van de bestelbehoeften en het plaatsen van de nodige orders bij de leveranciers. Dankzij jou is er steeds voldoende voorraad in het magazijn. Je bewaakt en coördineert hierbij ook de levertijden.
  • Dagelijks, wekelijks of maandelijks verzorg jij de facturatie van de logistieke diensten alsook de administratie van de verschillende klanten.
  • Sales support met betrekking tot de brouwerijen? Jij doet niet liever. Denk hierbij aan het maken van stocklijsten, het maken van statistieken, het factureren van logistieke diensten,...
  • Je beantwoordt vragen van klanten / leveranciers en onderhoudt een goed contact met hen. Daarnaast communiceer je ook vlot met de verschillende interne afdelingen.
  • Andere administratieve taken? Die voer je met plezier uit!

Jouw profiel

Dat je een nauwkeurige, administratieve duizendpoot bent is duidelijk. Herken je jezelf ook in volgende zaken?

  • Bij voorkeur heb je een Bachelordiploma (logistiek, office management,...) of gelijkwaardig door relevante ervaring.

  • Je voelt je volledig thuis in de wereld van logistiek.

  • Een eerste werkervaring van enkele jaren achter de rug? Check!

  • Jij bloeit volledig open van klanten- en leverancierscontact.

  • Je bent hands-on, weet van aanpakken, werkt pro-actief en denkt oplossingsgericht.

  • Communiceren doe je op een zelfzekere en vriendelijke manier.

  • Je bent een echte teamspeler die ook zelfstandig kan werken.

  • Office pakketten, waaronder excel, kennen geen geheimen voor jou.

  • Een polyglot? Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van de Franse en Duitse taal. Het is hierbij vooral belangrijk dat je het durft te spreken.

  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Klaar om in dit avontuur te vliegen? Solliciteer dan snel via de knop 'solliciteer nu' of via pelt@unique.be


In ruil voor je motivatie en inzet mag je jezelf verwachten aan:

  • Een verantwoordelijke, uitdagende functie en de kans om je verder te ontplooien.
  • Je komt terecht in een dynamisch en sterk groeiend familiebedrijf waar er een aangename werksfeer heerst.
  • De nodige ondersteuning tot je op een zelfstandige manier de functie kan opnemen.
  • Je kan rekenen op een aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen.

Solliciteren

Unique Pelt
+32 (0)11 28 62 30

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht